poniedziałek, 30 lipca 2012

Mam na imię Karolka i jestem zakupoholiczką..


Mimo, że ostatnio jestem w sytuacji, że powinnam raczej zaciskać pasa, nie mogę się oprzeć zakupom! Chyba powinnam zainteresować blogowymi akcjami w stylu "przeżyć sierpień za 50 zł" :)

Ze spuszczoną głową prezentuję Wam moje łupy:



Jakiś czas temu moja przyjaciółka dała mi "niuchnąć" swoją limitowaną wodę toaletową od Yves Rocher z serii Plaisirs Nature o zapachu mango-marakuja. Zgodnie stwierdziłyśmy, że może ona uchodzić za tańszy odpowiednik słodkich Escad. Piękny, letni zapach ze słodką, owocową nutą. Odkładałam jej zakup, aż w końcu wybrałam się do Yves Rocher. Jakie było moje zaskoczenie, gdy Pani poinformowała mnie, że już ich nie ma. W popłochu (dosłownie) ruszyłam do innego sklepu, w którym na szczęście dorwałam upragnioną buteleczkę. Planowałam wprawdzie kupić małą pojemność 20 ml (w sam raz nadaje się do torebki), jednak zostały już jedynie setki. Suma sumarum skusiłam się, gdyż 5 razy większa pojemność, kosztuje jedynie 39,99, natomiast dwudziestka 19,99. Zapach jest nietrwały, ale za to idealny na upały :) Gdybym nie miała pierdyliona specyfików pod prysznic na pewno dokupiłabym jeszcze żel o tej samej nucie zapachowej.


W związku z tym, że miałam 50%-wy kupon rabatowy na dowolny kosmetyk złapałam jeszcze żel do mycia twarzy z serii Hydra Vegetal (jego brat-krem bardzo przypadł mi gustu). Po rabacie wyszedł mnie jedynie 15 złotych. 

Żeby dobić do okrągłej kwoty i mieć kolejną pieczątkę (bez komentarza.. ;p) wzięłam jeszcze maseczkę oczyszczającą z serii pure system, którą bardzo lubię. Cena: 4,90.


W naturze kupiłam szampon (oczyszczający) i odżywkę (dla brunetek) firmy Timotei. Ich nowe opakowania mnie zauroczyły, do tego uwielbiam te zapachy :) Cena ok. 12 zł. 


A co nowego u Was?

Karolka


4 komentarze:

  1. mam na imie Patrycja i kupuje wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co pamietam Timotei mial też szampon o zapachu kokosa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. nie przypominam sobie, ale jeżeli tak jest to muszę go mieć! :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam jakiś ciąg do kolorówki - z pielęgnacji kupuję faktycznie tylko to co mi potrzebne :)
    Myślałam, że te timoteie to jest jakaś nowa seria a nie zmiana szaty graficznej :D

    OdpowiedzUsuń