niedziela, 5 sierpnia 2012

Biedroneczki są w kropeczki!

Dobra, uległam stworzeniu w czarne kropki (nie jest dobrze). 

Oto co kupiłam: 






Maseczki AA Skuteczna Pielęgnacja: odżywiającą oraz matująco-regenerującą (1,99/szt.)

Kule do kąpieli Body Club: owoce leśne i owoce tropikalne (3,99/szt.)

Bell Push Up Mascara (9.99)  [Po tej notce Kolorowego Pieprzu, po prostu musiałam ją mieć! :)]

Bell Fluid kryjąco - korygujący  (9,99)

Bell Róż do policzków (5,99)



Wyhaczyłyście coś dla siebie? :)


5 komentarzy:

  1. Gdybym coś jeszcze miała w portfelu... dlatego teraz patrzę z zazdrością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja patrzyłam na to, ale jakoś nic mi się by z tego nie przydało, wiec nic nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też trochę tam kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://kolorowypieprz.blogspot.com/2012/08/tag-liebster-blog-award.html

    Gdybyś miała ochotę odpowiedzieć na ten tag- zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak w Biedronce kosmetyki kuszą :)
    ja zakupiłam tą samą mascarę oraz Bomb lashes :) krem do stóp ale chciałam jeszcze lakier a już nie było..
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń