niedziela, 7 października 2012

wykończeni!


Całe szczęście nie tylko ja jestem teraz wykończona. Kogo jeszcze to spotkało? Odpowiedź poniżej :-)




1. Kolorówka

Tylko dwa produkty, ale jakże napawające dumą (każda z Was wie zapewne jak trudno skończyć cokolwiek z kolorówki, prawda?)






* Puder bambusowy z Biochemii Urody 

Kiedyś byłam w nim zakochana, ale chyba mi przeszło :-) Trochę za bardzo bieli twarz, a sam mat nie utrzymuje się za długo.

* Podkład Bourjois Heathy Mix

Z tym panem było zupełnie na odwrót. Na początku przeszkadzał mi jego bardzo żółty odcień, natomiast doceniłam go w czasie, gdy nękały mnie zaczerwienienia i większe niedoskonałości. Ładnie odświeżał twarz. Mój kolor to 52 jednak jeżeli będę kupować go drugi raz (czego nie wykluczam) to zdecydowanie sięgnę po 51.  



2. Zapachy

Kolejny, 'trudny' dla mnie dział. 




* Biotherm Eau Pure

Dostałam ją w prezencie na zeszłe urodziny, więc jej zużycie zajęło mi ponad rok (całkiem niezły wynik jak na mnie :)) Więcej o niej pisałam w Ulubieńcach kwietnia.

* Yves Rocher the vert

Mój pierwszy produkt z Yves Rocher, kupiony x lat temu w Paryżu. Zapach zielonej herbaty od razu przenosi mnie do jednych z najwspanialszych wakacji w moim życiu..  



 3. Pielęgnacja ciała




Dwa peelingi z The Body Shop. Jeden dosyć ostry, zbity i kwiatowy, drugi o żelowej konsystencji, owocowym zapachu i pięknym kolorze ( który niestety brudzi wannę: ( )




4. Pielęgnacja twarzy





* Jeden z moich ukochanym peelingów - zdzieraków z TBS (klik)

* Płyn micelarny z Vichy. Naprawdę fajnie zmywa makijaż, jednak bez promocji nie jest dla mnie interesujący :-) Niczego nie urywa.

* Krem nawilżający Sephora. Jak wyżej, żadnego och czy ach. Ot, zwykły, lekki krem na dzień. Bez spektakularnych efektów ani bez szkody dla twarzy.


A Wam udało się coś zużyć np. z kolorówki? U mnie zerowanie idzie pełną parą, kolejna torba się zapełnia! Możecie być ze mnie dumne :-)




Ściskam,
Karolka

2 komentarze:

  1. If you're looking to lose fat then you have to try this brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and chefs united to develop keto meal plans that are useful, suitable, cost-efficient, and satisfying.

    From their launch in early 2019, 1000's of people have already remodeled their figure and well-being with the benefits a certified keto meal plan diet can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń