wtorek, 8 listopada 2011

TAG: Tell Me About Yourself Award

Witajcie,

Przyszedł czas na pierwszy tag na moim blogu - Tell me about yourself :) Dziękuję Cami za otagowanie. 







 Zasady TAGa:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek
 



 1. Kocham kryminały, najbardziej te szwedzkie. Henning Mankell to dla mnie prawdziwy mistrz, to właśnie dzięki niemu zamarzyłam o podróży do Szwecji, którą odbyłam tego lata.

2. Nawiązując do punktu pierwszego – uczę się języka szwedzkiego i znowu.. zaczęło się od książek ;)

3. Jestem totalną bałaganiarą. Jedyne rzeczy, w których mam względny porządek to kosmetyki i książki.

4. Nie lubię właściwie żadnych owoców (tak, wiem, dziwoląg). Toleruję jedynie jabłka, banany  i arbuza, ale też bez entuzjazmu :)

5. Jestem mega punktualna. Baaardzo rzadko spóźniam się na spotkania, a co za tym idzie NIENAWIDZĘ jak ktoś się spóźnia. Niestety los zesłał na moją drogą prawie samych spóźnialskich znajomych.

6. W związku z tym, że mam 15 lat starszego brata, jestem ciotką z najdłuższym stażem wśród moich znajomych :) Oliwier ma 8, a Julka 5 lat. Wszyscy mieszkają w… SZWECJI :)

7. Swego czasu dosyć intensywnie trenowałam taniec. Od towarzyskiego, przez nowoczesny po hip hop. Aktualnie nie mam nawet czasu na tańczenie w klubach, nad czym bardzo ubolewam. 


Nie taguję nikogo, do zabawy zapraszam każdego ochotnika :)

Pozdrawiam,
Karolka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz