czwartek, 19 stycznia 2012

TAG: Nasze ulubione seriale

Witajcie,

Jak to zwykle o tej porze roku, czasu mam bardzo niewiele. Sesja,sesja,sesja! :( Z braku możliwości napisania Wam "poważnego" posta, postanowiłam opisać Wam krótko moje ulubione tasiemce :)





ZASADY:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Otaguj 5 innych bloggerek.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych serial


Jedziemy!
1. Sex and The City








Jestem zakochana w tej historii od wielu lat :) każdy odcinek znam na pamięć, ba, nawet z dialogami radzę sobie nieźle ;) Siła przyjaźni, która może pokonać wszystkie przeciwności losu. Nie raz oglądając ten serial chichotałam na cały dom albo płakałam jak bóbr. Całość doprawiają świetne ciuchy, doskonała muzyka i cudowny Nowy Jork. 



2. The Walking Dead








Razem z moim lubym obejrzeliśmy podczas przerwy świątecznej wszystkie dotąd wyemitowane odcinki. Ciekawa historia, świetna charakteryzacja i dobra gra aktorska. Nie powiem, bywało przerażająco ;) Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki (premiera w lutym). Polecam szczególnie amatorom zombie (chociaż nie tylko, bo ja się do nich nie zaliczam ;p).


3. Dexter








Moja nowa miłość. I do serialu i do aktora grającego tytułową rolę;) Jestem dopiero w połowie drugiego sezonu, ale nie mogę się oderwać, świetna historia i doskonałe budowanie napięcia. Nie ma chwili spokoju, cały czas coś się dzieje. Nie sposób się nudzić :) Urzekła mnie również kubańska muzyka w tle.


4. Cold Case (Dowody Zbrodni)






Jestem fanką kryminałów z policjantami w roli głównej. Nieważne czy to film czy książka. Rozwiązywanie zagadek nie do odgadnięcia zawsze fajnie się ogląda, szczególnie kiedy są to sprawy sprzed lat. Możecie ten serial "złapać" na tvnie ;)



Do zabawy zapraszam:



I wszystkich tych, którzy mają na to ochotę ;)

Buziaki, 
Karolka

PS. Nadal nie otrzymałam wiadomości od agiiik :( Nikt nie chce nagrody ode mnie :(

7 komentarzy:

  1. chyba też zrobię ten TAG :)) ojjj mi by się marzyły te OPIki!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za otagowanie, Sex w wielkim uwielbiam, jeszcze chirurdzy bomba
    ale nie oglądam seriali teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam chętnie zaopiekuję się tą genialną nagrodą! :))))

    Dzięki za otagowanie :) zawsze w Tobie nadzieja, kiedy nikt mnie nie taguje, a Ty dodajesz o nim post, od razu patrzę czy kolejny raz znalazłam się na liście :) BARDZO DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z niesamowitą chęcia zrobie tag z samego rana:) dziekiuję że pamiętałas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu sie nie zglaszają, ja dla tej nagrody nawet mogłabym sie przebrac za panią z 2 zdjęcia w Twoim drugim ulubionym serialu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama lubię sex w wielkim mieście i dextera:))

    OdpowiedzUsuń
  7. "The Walking Dead" najlepsze! Uwielbiam ten serial i czekam na kolejny sezon :)) Z podobnej kategorii polecam "True Blood" :)
    Za to z komediowych "The Big Bang Theory" i "Modern Family" :))

    OdpowiedzUsuń